Ahad, 6 Disember 2009







ASSALAMUALAIKUM...

SALAM SEJAHTERA....

Lihat berkat usaha dan titik peluh kami suami isteri, dapatlah kami melihat buah mangga yang diimport khas dari Thai, Kami tanam baru 3 tahun, dan telah mengeluarkan buah.

















Kami Sekeluarga Meratapi Pemergian Siti Norazlina bt. Saari Ke Rahmatullah pada 16hb. Februari 2010 bersamaan 2 Rabiulawal 1431H, terlibat dalam kemalangan ngeri di Hadapan Kuari Jedok pada jam 10.50am. Kami redha akan kehilangan beliau....




AL-FATIHAH

Semoga Rohnya di tempatkan di dalam golongan orang-orang beriman...
Amin..


Salam buat semua rakan Radio....

Saya adalah rakan baru dalam kegiatan hobi radio amatur ini...


Untuk menyemak callsign yang disahkan oleh SKMM, sila KLIK di sini:

SEMAK CALLSIGN

Saya memerlukan tunjuk ajar dari rakan-rakan lama dalam HAM dalam penyediaan Buku Log...
Saya berharap ada pihak yang sudi menolong saya....

PENGUMUMAN TERBARU

Selamat belajar kepada semua rakan-rakan yang akan menduduki peperiksaan pada 14 April nanti

Selamat belajar kepada semua yang telah menghantar borang permohonan...

Borang Permohonan Peperiksaan RAE Siri 2010-1 telah keluar...
Tarikh Tutup Permohonan Pada 12. Februari 2010
Tarikh Peperiksaan Pada 14. April 2010
Sila Layari Web SKMM untuk muat turun borang..
Atau
Jumpa Saya Untuk Dapatkan Borang Yang Telah Dimuat turun Dan Telah Dicetak...


Terlebih dahulu saya mengucapkan Selamat Belajar kepada semua rakan yang bakal menduduki peperiksaan RAE pada 16 Disember 2009...

SEMOGA BERJAYA!!!!



Segala ilmu dan pengalaman telah dicurahkan dan disampaikan kepada rakan-rakan baru...
Diharapkan kepada semua yang menghadiri kelas selama ini akan dapat merialisasikan semasa menjawab soalan-soalan di dewan peperiksaan nanti....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Rakan-Rakan Lain